الرئيسية 10 الثقافية والفنية 10 ريهام سعيد تهين ريم البارودي: باعتني ليه ما هي جعانة !

ريهام سعيد تهين ريم البارودي: باعتني ليه ما هي جعانة !

خرجت الإعلامية المصرية ريهام سعيد عن صمتها إزاء السب الذي وجهته لها الفنانة ريم البارودي عبر رسال ” فويس ” على ” واتسآب ” مع أحد الأشخاص .
ونشرت ” ريهام” مقطع فيديو من إحدى حلقاتها التليفزيونية تحت عنوان ” اتعلموها بقى ” وهي تقول : في ناس بتاكل معاك عيش وملح جوع مش أكتر.. مش عشان يكون في بينكم عشرة.. وترجع ناس تسأل باعني ليه أو باعتني ليه ما هي جعانة ، في إشارة إلى ” البارودي ” .

وكان أحد الأشخاص قد سرب حديث ريهام البارودي معه عبر ” واتسآب ” وهي تقول : أنا برقبة ريهام سعيد.. بتقارن مين بمين يا أهبل.. كده هعتبرك أهبل بالنسبالي.. بص يا حبيبي ولا تستفزني ولا استفزك بس متعملش نفسك صاحب حد ونبي وبعدين مش دي اللي معرفاك بيها .. ولا أي حاجة وأنا راضية كدة.. زينة جزمتها برقبة ريهام سعيد !

واستدركت ” البارودي ” الموقف وقالت عبر حسابها على ” انستجرام ” : فيه شخص اسمه خالد حاول يصالحني وعشان أنا قولت خيركم من بدأ بالسلام والصلح صالحته لكن طلعت غلطانة عشان هو وزميلته اللي مش شغالين في أي حته بقيت أنا شغلتهم.. استغفر الله العظيم ، إلا أن رسالتها الصوتية كانت قد تداولت بشكل واسع فضح علاقاتها الخفية بزملائها .

عن رحاب محمد

x

‎قد يُعجبك أيضاً

المنتدى الافتراضي العالمي للمرأة وأسبوع عرض الأزياء من 12/ الى 19 يوليو2020م

    روافد العربية / وسيلة محمود الحلبي   تتشرف “زوايا ” بتقديم العرض الخاص ...

%d مدونون معجبون بهذه: